اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
روزنامه فرهنگ جنوب نوشت: مديريت شهري اهواز دستخوش تغييرات فراواني بوده است كه اولين دوره درخشان آن را مي توان متعلق به دوره شهرداري هاشمی زاده دانست كه استانداری نيز در آن زمان همسو با شهرداري وقت بود و توفيقات قابل توجهي براي شهر اهواز رقم خورد.

در كنار اين تجربه موفق، شهر اهواز روزگاري را سپري كرد كه هنوز شهروندان از آن به نيكي ياد مي كنند. اما بعد از تشكيل شوراي شهر اهواز، دوره شهرداري منصور کتانباف را مي توان دوره جديدي از رشد و تعالي فعاليت شهري ناميد. حال با تجربه اين چند دوره شاخص پيشين شهرداري اهواز بايد ديد مديريت جدید شهرداري اهواز چه رويكردي را در اين دوره پيش خواهد گرفت. با توجه به تكثر آراي موجود در شوراي شهر اهواز و حضور دولت اعتدال، اين زمينه براي شهرداري اهواز وجود دارد كه خلاهاي پيشين خود را با سياست تعامل با شوراي چهارم و دولت جبران كند و دوره يي درخشان را در اين برهه به نام خود رقم بزند و حاشيه هاي پيرامون شوراي چهارم را به تدريج كمرنگ و از بين ببرد.

اينها همه منوط به تصميمات آتي مديريت كلان شهرداري اهواز است. حال بايد منتظر بود و مشاهده كرد كه مدیریت جدید شهری تا چه حد قصد تزريق روح تازه را دارد. البته شهردار منتخب اهواز چندين بار اين مساله را در سخنان خود اشاره كرده است كه اميد است نمود عملي پيدا كند. افق پيش روي شوراي شهر چهارم اهواز و شهرداري ماحصل آن مي تواند افق روشني به لحاظ توسعه شهری و ارتقای فرهنگ شهروندی در اهواز باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار