اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
جعفری رییس دادگستری شوش در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی خبر داد:
جعفری چگنی رئیس دادگستری شهرستان شوش هدف از تشکیل این ستاد را برگزاری انتخابات سالم و کاهش حداکثری تخلفات و جرائم انتخاباتی و میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
جعفری رییس دادگستری  شوش در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی خبر داد:

 شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی دائر شد


به گزارش شوشان جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوش  و اعضاء ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در محل دادگستری شوش تشکیل شد

جعفری چگنی رئیس دادگستری شهرستان شوش هدف از تشکیل این ستاد را برگزاری انتخابات سالم و کاهش حداکثری تخلفات و جرائم انتخاباتی و میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد.

وی اظهار داشت:یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  نزدیک است و مثل دوره‌های پیشین، ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان شوش  فعال شده و آماده دریافت گزارش تخلفات احتمالی نامزدها و ستادهای تبلیغاتی می باشد.

این مقام قضائی در این جلسه  خواستار پایبندی کاندیداها به قوانین انتخاباتی شد و گفت:  کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوش از هرگونه تبلیغات زودتر از موعد پرهیز کنند.

جعفری افزود:شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری شوش  دائر شده که بصورت  خارج ازنوبت به گزارشات تخلفات  انتخاباتی رسیدگی میکند

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار