اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
فرماندار آبادان
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان هدف اصلی احزاب و تشکل‌ها را خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت:سمن‌ها برطرف‌کردن مشکلات مردم را مطالبه کنند.
سیدزین العابدین موسوی روز شنبه در نشست هم اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد در سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان بیان کرد: بدون توسعه سیاسی نمی‌توان به توسعه اقتصادی رسید؛ باید یک فضای سیاسی حاکم باشد تا در توسعه اقتصادی گام برداریم. وی گفت:بدون توسعه سیاسی مشارکت حداکثری در مسایل سیاسی و اقتصادی نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر انتخاب افراد صالح برای تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی که توانایی برطرف کردن مشکلات مردم را دارند ادامه داد:نخبگان سیاسی، احزاب و افراد تاثیرگذار نقش مهمی در شناسایی افراد واجد شرایط دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: وقتی احزاب و تشکل‌های سیاسی نتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند مشکلات اقتصادی، سیاسی و آسیب‌های مختلف بوجود می‌آید.

موسوی با اشاره به حساسیت‌ موجود و شرایط خاص از سوی دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم افزود: همه باید تلاش کنیم تا شرایط را برای حضور همه اقشار مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

وی گفت: اگر وضع موجود آبادان مناسب نیست معنی این است که ما به تغییر نگرش در انتخاب خود نیاز داریم.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار