اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
شوشان - سلطانعلی بهمنی :
محضر محترم احزاب و تشکل های جبهه ی اصلاح طلبان ایران اسلامی در خوزستان  -  سلام علیکم 
با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره امام راحل (ره) ، شهدا ، رزمندگان ، جانبازان و آزادگان عزیز را گرامی می دارم و از درگاه خداوند بزرگ برای مقام معظم رهبری سلامتی و برای ملت شریف ایران پیروزی و پیشرفت آرزو می کنم . همانگونه که استحضار دارید اینجانب در یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه ی اهواز ، حمیدیه ، باوی و کارون کاندیدا شده ام و همانند دوره های گذشته ، صلاحیتم توسط هیئت های محترم اجرایی و نظارت مورد تاءیید قرار گرفته است . 
همه ی شما بزرگواران به خوبی آگاه هستید که اینجانب در طی 22 سال گذشته با صداقت، رضایت و وفاداری کامل در خدمت جبهه ی اصلاحات بوده ام و همواره سعی کرده ام از این طریق به مردم و کشور عزیزمان ایران خدمت کنم . در طی سال های گذشته و در دوره های مختلف انتخابات در ستادهای مرکزی اصلاح طلبان ، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری ، رئیس اتاق فکر ، معاونت تبلیغات شهرستان ها ، رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ، نماینده مطبوعات ، سایت و رسانه و عضو کمیته ی راهبردی خدمت کرده ام و به عنوان یک نیروی عملیاتی و تاءثیر گذار در کنار شما و دست در دست شما در خدمت جریان اصلاحات بوده ام . من نیز مانند شما از این که صلاحیت کاندیداهای اصلی جبهه ی اصلاح طلبان ایران اسلامی و بزرگان و پیشکسوتان عزیز ما مورد تاءیید قرار نگرفته است احساس غم و اندوه می کنم . در حال حاضر تشکل های جبهه ی اصولگرایی در استان خوزستان لیست چهارده نفره خود را معرفی تا به زودی از بین آنان سه نفر را به عنوان لیست نهایی اصول گرایان در خوزستان معرفی کنند . همه ی شما نیک می دانید که اینجانب از نظر تحصیلات ، توان و تجربه هیچ چیزی نسبت به آنان کم ندارم . از این رو همه ی شما را دعوت می کنم که با تمام توان و حضور در کنارم باشید زیرا وقتی در کنار مردم عزیز و شما که از جمله نخبگان و فرزانگان استان هستید قرار بگیرم احساس قدرت و پیروزی می کنم و با اعتماد به نفس کامل در رقابت ها شرکت خواهم کرد و ان شاءا... پیروزی از آن ما خواهد بود . برادران و خواهران عزیزم ! ارائه ی  لیست امید در دوره ی قبل این را برای ما ثابت کرد که به جای توجه به سبد رای و توان مالی باید به اصالت و عیار اصلاح طلبی کاندیداها توجه کنیم و بهترین ویژگی این اقدام آن است که با صداقت ، اخلاص باطنی و دور اندیشی ، تفکر اصلاح طلبی را در معرض راءی و قضاوت مردم قرار می دهیم . 
کشور و مردم عزیز ما مورد تحریم های بی رحمانه قرار گرفته و ما در شرایط حساس تاریخی قرار داریم و لازم است که همه ی ما تلاش کنیم تا از ورود نمایندگان تندرو ، بی ملاحظه و انحصار طلب به مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنیم . . . اینک انتظار دارم جبهه ی اصلاح طلبان ایران اسلامی  با همه ی پیشامدهای موجود ، اینجانب را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود در لیست سه نفره ی حوزه ی انتخابیه ی اهواز ، حمیدیه ، باوی و کارون قرار دهد . در همین راستا به زودی نامه ای را خطاب به شورای سیاستگذاری جبهه ی اصلاح طلبان ایران اسلامی منتشر خواهم کرد تا تلاش های اساسی ، دلسوزانه و حقیقی از طرف این شورا برای قرار دادن نام اینجانب در لیست سه نفره صورت گیرد . خداوند مردم و کشور عزیز ما را از هرگونه بلایا دور بدارد و همه ی ما را از نوکران و خدمتگذاران مردم قرار دهد .

2)
محضر محترم اصلاح طلبان استان خوزستان : سلام علیکم 
از در گاه خداوند تبارک و تعالی برای کلیه ی برادران و خواهران عزیزم در احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان خوزستان سلامتی و سعادت مسئلت دارم . 
پیرو نامه ی قبلی ام همان گونه که استحضار دارید بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تا کمتر از دو هفته ی دیگر تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای تاءیید صلاحیت شده به پایان می رسد . حقیقت آن است که شرایط پیش آمده در رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب که بیشتر آنان از دلسوزان مردم ، نظام و انقلاب و از  ایثارگران ، رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستند باعث نگرانی و دلسردی بخش عظیمی از مردم عزیز ما گردیده است . انتظار این است  اعضای محترم شورای نگهبان که همگی از افراد مورد وثوق و معتمد کشور و استان ها می باشند در فرصت باقی مانده تعداد بیشتری از کاندیداهای جبهه ی ما را مورد تاءیید نهایی خود قرار دهند . در حال حاضر شرایط تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب در حوزه ی انتخاباتی اهواز به گونه ای به تاءیید صلاحیت کاندیداهای ما در سال 1394 مجلس شباهت دارد . تاءکید بیش از حد بر عدم ارائه ی لیست انتخاباتی در استان خوزستان موجب از بین رفتن مقبولیت پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان و بی تفاوتی در اداره و سرنوشت کشور و آینده ی مردم و فرزندان ما خواهد بود  . همه ی ما می دانیم که ورود اصولگرایان تندرو به مجلس شورای اسلامی در نبود حداقل نمایندگان اصلاح طلب ، باعث به خطر افتادن امنیت ملی کشور از جمله بروز جنگ ، تداوم تحریم ها و نابود شدن معیشت و رفاه مردم ، عقب ماندگی و عدم توسعه ی اقتصادی ، سیاسی و علمی و عدم تعامل با جامعه ی جهانی را به همراه خواهد داشت . ما به عنوان گروهی که خود را مطالبه گر اصلاح و تغییر در سطوح مختلف مدیریت و سازمان کشور دانسته و پیگیر ایجاد تحول در سیاست داخلی و خارجی و ساختار های کشور می دانیم باید در درجه ی اول به گردش نخبگان اعتقاد داشته باشیم و این چیزی است که اگر در پیاده سازی آن کوتاهی کنیم و خودمان را محدود نماییم از جانب بخش عظیمی از مردم مورد انتقاد و اعتراض قرار خواهیم گرفت که بزرگان و پیشکسوتان اصلاحات پس از رد صلاحیت خود به دلیل محروم شدن از نفع شخصی در قبال اهداف اصلاح طلبی ، دفاع از حقوق مردم و سرنوشت کشور بی تفاوت و بی اعتنا بوده اند . 
برادران و خواهران عزیز! در طی بیست و سه سال گذشته تعداد زیادی از اصلاح طلبان به دلایل مختلف مورد طرد و بی مهری قرار گرفته اند و اینک ما در قبال حقوق از دست رفته شان مسئولیت داریم . با سکوت و بی تفاوتی و قهر هیچ چیز عوض نمی شود و هیچ معجزه ای رخ نخواهد داد . باید همه با هم ، دست در دست هم ، در کنار هم و برای هم به کشور عزیزمان ایران خدمت کنیم . باید از اقشار مختلف مردم به خصوص آرای خاموش دعوت کنیم که به صورت با شکوه در انتخابات شرکت نمایند . ما از حمایت بخش عظیمی از مردم برخوردار هستیم و باید از این حمایت در تمام محدودیت ها استفاده کنیم . اینجانب از  شما برادران و خواهران عزیزم درخواست دارم در فرصت باقی مانده برای ارائه ی لیست انتخاباتی اصلاح طلبان در استان خوزستان اقدام فرمایید و اطمینان دارم که حداقل شش تن از کاندیداهای اصلاح طلب دز این دوره از انتخابات از استان خوزستان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت . چنانچه این مهم صورت گیرد ، اینجانب تابع و مطیع تصمیم جمعی و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خواهم بود و در کنار شما برای راهیابی کاندیداهای اصلاح طلب به مجلس شورای اسلانی تلاش و خدمت خواهم کرد .
هفدهم بهمن ماه 1398
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار