اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
یک فیلمساز گفت: وجود فیلم‌های ضعیف از برخی کارگردانان قوی و مطرح که در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند قابل انتظار نبود.
مهران شکر اظهار داشت: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امسال با فیلم‌های متفاوت و متنوعی همراه بود اما در این جشنواره اتفاقاتی رخ داد که برای بسیاری قابل انتظار نبود.

وی افزود: از برخی کارگردان‌هایی که انتظار فیلم‌های خوب داشتیم چیز دیگری را دیدیم و در مقابل از برخی کارگردانهایی که انتظاری نداشتیم و کارنامه قوی نداشتند کارهای خوبی را مشاهده کردیم که وجود این تضاد در این دوره از جشنواره جالب بود.

این فیلمساز بیان کرد: در کل برآیند کلی فیلم های فجر امسال خوب نبود و حتی ضعیف بود چراکه کارگردان‌های قدیمی حتی به نسبت به فیلم‌های قبلی خودشان فیلم‌های ضعیف‌تری را ارایه کرده بودند.

وی خاطرنشان: در این دوره از جشنواره فیلم "روز صفر"  لوکیشن‌های قوی داشت، فیلم "مغز استخوان" داستانی با کشش خوب داشت و فیلم "شنای پروانه" توانست از ابتدا تا انتها مخاطب را با خود همراه سازد.

شُکر بیان کرد: در میان بازیگران این دوره از جشنواره جواد عزتی را میتوان کاندیدا سیمرغ بهترین بازیگر پیش بینی کرد چراکه در هر فیلمی که ایفای نقش داشت ما با جواد عزتی که میشناختیم رو به رو نبودیم بلکه عزتی نقش خود را به بهترین نحو اجرا میکرد.

 وی وجود سانس های فوق العاده در این دوره را خوب ارزیابی کرد و گفت: وجود سانسهای فوق العاده حرکت بسیار قشنگی بود که جای تقدیر  دارد.

به گزارش ایرنا سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه جاری همزمان با تهران ، در سینمای ساحل و هلال اهواز در حال برگزاری است، در این دوره از جشنواره ۲۴ فیلم شامل ۱۹ فیلم سینمایی برای بزرگسالان در قالب سودای سیمرغ  و پنج فیلم برای کودک و نوجوان در قالب سیمرغ پروانه در جدول پخش فیلم فجر اهواز قرار گرفت.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار