اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
یاور شاه‌ولی:
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از نخبگان و جوانان در اداره کشور تاکید کرد.

شوشان: یاور شاه ولی ضمن‌بزرگداشت یاد و خاطره سلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و با درود بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی)، اظهار کرد: درود می فرستم به کسانی که برای پاسداشت وطن که دارای ریشه ای با اصالت و کهن و فرهنگی دارای سرمنشأ خوبی ها و زیبایی ها است؛ از جان و مال خود ایثار و فداکاری کرده اند.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مسئولین و نمایندگان ادوار گذشته در بروز و تشدید مشکلات فعلی استان‌خوزستان، بیان کرد: پدیده ریزگردها، مشکلات تنفسی، شیوع سرطان در استان، کیفیت نامطلوب و غیر بهداشتی آب شرب، بیکاری جوانان، رشد فزاینده آسیب های اجتماعی، سخت شدن زندگی و معیشت مردم طی ۱۵ سال گدشته ایجاد و با عدم پیگیری و رسیدگی مسئولین وقت به اینجا رسیده است. 

یاور شاه ولی افزود: اگر امروز امروز سختی ها و مشکلات اینقدر نبود، قطعا شاهد شور و حرارت بیشتری در عرصه انتخابات بودیم.

این پزشک متخصص خوزستانی تصریح کرد: جایگاه مجلس جایگاه والایی است، مجلس عصاره فضائل انقلاب است. شکل گیری یک مجلس قوی به زایش یک دولت قوی خواهد انجامید. 

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: حفظ و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت مردم پای صندوقهای رأی مشارکتی حداکثری باشد چرا که نگاه دشمنان انقلاب به حضور ما است.

شاه ولی گفت: مجلس پیش رو برای آوار برداری از خرابی های موجود و غلبه بر مشکلات به افراد متخصص، کاربلد، دارای مدیریت جهادی و دلسوز نیازمند است. 

مدیر عامل موسسه خیریه بیماران صعب العلاج امدادگران عاشورا بیان کرد: نگاه دولت باید به داشته ها و سرمایه های داخلی و بومی سوق داده شود، باید به جوانان اعتماد کرد، نخبگان باید مدیریت کشور را در دست بگیرند. 

شاه ولی ادامه داد: طی این چند مدتی که کار انتخاباتی خود را آغاز کردم، هیچ کس خانواده و فرزندان مرا در کنارم ندیده است، این قول را به شما می دهم در زمان نمایندگی نیز حق استفاده از امتیازی خاص را به آنها نخواهم داد. 
با صدایی رسا می گویم که هرکسی برای چشم داشتی کنار من قرار گرفت ، اشتباه آمده است. 

وی تاکید کرد: با مردم بوده ام، با مردم هستم، و با مردم خواهم ماند. خدمتگذاری را مانند امام بزرگوار مقدس می دانم و بر این اصل پافشاری خواهم کرد. 

شاه ولی گفت: ما در خوزستان یک مجموعه واحد هستیم، ما با همه اقوام برادر و برابریم، ملاک برتری تنها تقواست و برتری به زبان و نژاد و رنگ و قوم نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار