اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
معاون امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران گفت: تعامل سازنده بین دولت و پارلمان بخش خصوصی علاوه بر اینکه در راستای کمک به اقتصادی ملی است باعث برقرار عدالت اجتماعی خواهد شد.
مظفر علیخانی چهارشنبه در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان و با حضور در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان که در سالن این شورا و در اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهارداشت: این شورا از ظرفیت‌های قانونی کاربردی بسیار ویژه‌ای برخوردار است که می تواند به بهبود فضای کسب و کار در کشور کمک کند.

وی با اشاره به اینکه ریاست شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بر عهده وزیر اقتصاد است، ادامه داد: به واسطه نشست‌های مستمری که صورت گرفته، تعامل‌های سازنده‌ای بین دولت و فعالان اقتصادی به وجود آمده است.

این مقام مسئول در اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی زمینه ساز ایجاد همکاری‌های مشترکی بین پارلمان بخش خصوصی و نیز دستگاه‌های حاکمیتی شده و این روند نیاز به تقویت هرچه بیشتر دارد.

علیخانی تصریح کرد: حضور نمایندگان سه قوه در این شورا زمینه بهتری برای کمک به اقتصاد ملی را فراهم کرده و از این بابت انتظار داریم تا شرایط فعالیت اقتصادی در چارچوب قانون برای فعالان بخش خصوصی بیش از پیش تسهیل شود.

وی همچنین از اینکه پارلمان بخش خصوصی در استان خوزستان در راستای رفع مشکلات فعالان اقتصادی مورد مشورت حاکمیت است را یک دستاورد عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم مجموعه های دولتی و خصوصی از این ظرفیت برای رونق تولید و بهبود شرایط اقتصادی استفاده بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش، تاکنون ۴۶ نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان برگزار شده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار