اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
رییس کل دادگستری خوزستان هشدار داد:
رییس کل دادگستری خوزستان گفت: طبق گزارش‌های دریافتی برخی دستگاه‌ها اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت نمی‌کنند و در این مساله جانبدارانه برخورد می‌کنند.
صادق مرادی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری ، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان در استانداری خوزستان اظهار داشت: استاندار باید به دستگاه هایی که عوامل خود را در انتخابات دخالت می دهند تذکر دهد چراکه طبق قانون این مساله جرم است و ضرورت دارد که دستگاه های دولتی این مساله را بدانند.

وی در ادامه با بیان اینکه گاهی توجه نداشتن برخی دستگاه های اجرایی به موارد و نکاتی کوچک موجب ایجاد نارضایتی در مردم می شود گفت: برخی اقدامات از سوی دستگاه ها آغاز می شود اما در پایان به دلایل مختلفی مثل کمبود اعتبار و غیره رها می شوند باید تلاش کنیم تا پیش از پایان سال جاری پروژه هایی که بالای ۸۰ درصد  پیشرفت فیزیکی دارند به پایان برسند.

وی با ابراز گله مندی از وضعیت آسفالت اهواز گفت:  این مساله بارها نیز در شورای شهر مطرح شده و بحثهایی را به دنبال داشته است که ضرورت دارد اکنون کار با جدیت دنبال شود، در خصوص آبگرفتگی معابر نیز مدیران دستگاه های متولی باید حضور میدانی  در منطقه داشته باشند.

مرادی افزود: وقتی مردم مدیران را در میدان عمل می بینند امیدوار می شوند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار