اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی بارندگی، وزش بادهای شدید، تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک خبر داد.
محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: امروز، چهارم اسفند احتمال بارش پراکنده در مناطق شمال شرق و شرق خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان پدیده غالب، مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: از فردا دوشنبه (۵ اسفندماه) تا اواخر روز چهارشنبه، سامانه بارشی به تدریج سبب افزایش ابر، رگبار شدید باران و رعد و برق، وزش بادهای شدید، گاهی تندباد لحظه‌ای، احتمال بارش تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

سبزه‌زاری بیان کرد: شدت بارش‌ها در اهواز از اواخر دوشنبه تا ظهر روز سه‌شنبه خواهد بود و ۲۵ تا ۵۰ میلی‌متر بارندگی در اهواز خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق خوزستان از شدت بالایی برخوردار است. در این ایام، شمال خلیج فارس مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعد و برق است.

سبزه‌زاری ادامه داد: برای فردا، کاهش دید افقی ناشی از گرد و خاک همرفتی و موقتی در برخی ساعات در مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۵.۶ و دهدز با ۶.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۳.۶ تا ۲۵.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار