اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
زه حر ورست و یک گرده دید
شوشان - زمان بابادی شوراب :
حکایت :
روزی پسری سواره در مسیری می گذشت، که ماری از جلوی خرش عبور کرد و حیوان وحشت زده بالا و پایین پرید و پسر از الاغ بر زمین پرت شد و همزمان یک گردو پیدا کرد.
پسر از خوشحالی پیدا کردن گردو سر از پا  نمی شناخت، ونمی دانست چه کند، لذا چندین بار دیگر سوار خر شد و خود را روی زمین پرت کرد.

و هربارخود را با این عمل بی نتیجه ، زخمی و خونین می کرد،
ولی دیگر گردویی پیدا نکرد.

شوربختانه اینگونه اتفاقات در کلیه جوامع بشری از قدیم وجود داشته و امروزه تغییرات در آن صورت گرفته است و این خوش شانسی را مارهای خوش خط و خال برای سود خودشان برای بعضی انسان ها، طراحی و بوجود می آورند.

حقیقت :

برخلاف پیش بینی و نتیجه گیری اینجانب در مورد راه یافتن نامزدهای حوزه اهواز آقایان سید کریم حسینی، شبیب جویجری و سیدرضا فلاحی مقدم، که از این پیش بینی آقای فلاحی مقدم رای لازم را برای حضور در مجلس کسب نکرد و آقای مجتبی یوسفی پدیده انتخابات؟! حائز آرای لازم برای ورود به بهارستان شد.

آقای سیدرضا فلاحی مقدم که یکی از شانس های قطعی ورود به بهارستان بنظر می رسید بدلیل بعضی مسائل نتوانست برای چند روز آخر، جایگاه خودش را در بین لابی های قدرت اصولگرایان استان حفظ کند و از لیست اول به لیست دوم این طیف تنزل پیدا کرد.

ایشان با پشتوانه گروه های اصولگرایی نامزد این دوره شد و بدلیل سابقه قبلی در بین دیگر اقشار و اقوام اهواز جایگاه خوبی توانست بیابد، اگر چه ایشان مهمان بود ولی نشان داد مهمانی است که توان صاحبخانه شدن را دارد و امکان اینکه در آینده بعضی از صاحب نفوذان را تحت شعاع خود قرار دهد، وجود داشت.

ایشان اگر رای می آورد، از این طریق می توانست نفوذ بیشتری برای رسیدن به اهداف بزرگتر خود ایجاد نماید و حتی می توانست در آینده خود را نشسته بر صندلی مجلس دوم(خبرگان رهبری) ببیند و همزمان دو جایگاه مذهبی و سیاسی را با هم داشته و نفوذ و تسلط زیادی در استان پیدا نماید.

پس لازم بود از لیست اول اصولگرایان حذف شده و به لیست دوم تنزل رتبه پیدا کند و با ایجاد جو منفی و بحث برسر میزان هزینه تبلیغات ایشان، واینکه چرا  باید این همه هزینه کند و هزینه زیادش در شان یک اصولگرا نیست،
 اقبال رای سبد اصول گرایان تکلیفی از وی گرفته شد و آقای مجتبی یوسفی  که از لیست دوم  به لیست اول آورده شد جایگزین ایشان گردید و آقای یوسفی براساس این سلیقه تصمیم گیران اصولگرایی اهواز شانس حضور پیدا کرد و شاهین شانس ورود به مجلس یازدهم روی شانه ایشان جای گرفت
 و مردم ( طیف اصوالگریان تکلیفی) با آگاهی بدون شناخت کامل از افراد، رای خود را به سبد فردی که تفکر اصولگرایان برایشان در نظر گرفته بود ریختند و البته ورود ایشان یا هرکس دیگری کمتر تاثیری در سرنوشت شهر اهواز بدنبال خواهد داشت و ایشان هم مانند خیلی های دیگر که در دوره های قبلی به همین طریق(نامزدهای لیست اصلاح طلبان و اصول گرایان) *بدون هیچ گونه تاثیر بر سرنوشت مردم شهر و استان چند صباحی صندلی مجلس را گرم می کنند.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار