شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:مناطق محروم و روستایی شهرستان آبادان توسط ۲۵ گروه جهادی علیه بیماری کرونا ضدعفونی شد.
سرهنگ پاسدار شاپور احمدی اظهار داشت:در گام اول با استفاده از ۲۵هزار لیتر مواد ضدعفونی مناطقی به وسعت ۴۰ کیلومتر مربع از روستاهای بخش اروندکنار ضدعفونی و گندزایی شد.

وی افزود:۲۰ هزار لیتر موادضدعفونی کننده نیز برای ضد عفونی روستاهای شلحه حاج حسن ، شلحه ثوامر، تنگه‌های ۱-۲-۳ ، حاشیه شهر آبادان از جمله فیه و کفیشه به مساحت ۲۱ کیلومتر مربع مصرف شد.

سرهنگ پاسدار احمدی گفت:هشت هزار لیتر مواد ضدعفنوی کننده نیز برای گندضدایی و ضدعفونی منطقه محروم ذوالفقاری استفاده شد.

وی از آغاز به کار قرارگاه پدافند زیستی سپاه آبادان به نام شهید احمد آقاجری فرمانده بهداری تیپ بعثت خبر داد و گفت:بسیج همه امکانات خود را برای کمک به جهادگران عرضه سلامت در شرایط کنونی به کار گرفته است.

کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد.

این ویروس که با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

در آبادان ۶ مورد بیمار کرونا ویروس کووید ۱۹ شناسایی که تاکنون ۲ نفر از آنها مرخص ۲ نفر در بیمارستان طالقانی آبادان بستری و ۲ بیمار نیز فوت کردند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار