اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به سرقت مسلحانه شامگاه دوشنبه از یک طلافروشی در دزفول گفت: سارق مسلح تحت پیگرد قرار دارد.
سردار سید محمد صالحی بامداد سه شنبه با بیان اینکه این سارق تحت عنوان خریدار به مغازه مراجعه کرده است، گفت: سارق با استفاده از یک اسلحه کمری به صاحب طلافروشی شلیک و مقادیری طلا سرقت می‌کند که متأسفانه در این بزه مالک طلافروشی فوت می‌کند.

وی افزود: پلیس در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز با تشریح جزییات این سزقت مسلحانه گفت: شامگاه دوشنبه سارقی مسلح با ورود به مغازه طلافروشی در میدان امام خمینی(ره) ورودی کوچه بقعه شاه رکن الدین اقدام به تیراندازی به سمت فروشنده و سرقت مقادیری طلا و جواهرات کرد.

منصور محمدی خباز افزود: در بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته مغازه مشخص شد فردی پس از ورود به مغازه اقدام به شلیک ۲ تیر به صاحب مغازه کرده و پس از آن اقدام به سرقت مقادیری طلا می کند.

وی گفت: اسلحله سارق، یک قبضه کلت است که مجهز به صدا خفه کن بوده و سارق پس از شلیک به طلافروش اقدام به جمع آوری طلاها و شکستن شیشه در مغازه برای خروج کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان اینکه سارق همراه با همدست خود با موتور از صحنه متواری شد، افزود: متاسفانه فرد مضروب که بوسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت بدلیل شدت جراحات وارده درگذشت.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار