اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
اداره کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه‌ای اعلام کرد: هفته آینده ۲ سامانه بارشی وارد خوزستان می شود و رگبار و رعد و برق را به همراه دارد.
در این اخطاریه آمده است: ورود ۲ سامانه بارشی طی هفته آینده از اواخر روز شنبه تا اواسط روز دوشنبه و سپس از اوایل روز چهارشنبه تا اواخر روز جمعه سبب رگبارو رعد و برق و بارش شدید در ارتفاعات ومناطق شمال، شمال شرق، مناطق مرکزی ودر دیگر مناطق با شدت کمتر، وزش باد متوسط تا شدید و احتمال ریزش تگرگ خواهدشد و در این مدت شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار پراکنده و رعد وبرق است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار داشت:  تا اواخر هفته جوی نسبتا پایدار بر روی استان حاکم است و پدیده غالب این ایام مه رقیق یا غبار صبحگاهی و افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی خواهد بود.

محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  اهواز با  ۳۰.۶  وایذه  با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده وحداقل دمای اهواز به ۹.۴ درجه سانتیگراد رسید.

خوزستان در روزهای ششم و هفتم اسفند ماه ماه نیزتحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفت و بیشترین میزان بارندگی در تاراز با ۱۵۹ میلی‌متر ثبت شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار