اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تا کنون هیچ‌گونه بیماری با علایم کرونا در پادگان‌های ارتش مشاهده نشده‌ است .

شوشان: امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی یکشنبه در حاشیه رزمایش با ولایت تا شهادت قرارگاه پدافندی زیستی مقابل با ویروس کرونا در منطقه جنوب غرب کشور در جمع خبرنگاران گفت :بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا به نیروهای مسلح  مبنی بر  به میدان آمدن نیروهای مسلح و استفاده از امکانات بهداشتی و تجهیزات جنگ‌های نوین ، جلسه ای با حضور فرماندهان ارتش ، سپاه ، وزیر دفاع و سایر مسئولین برگزار شد که به دستور فرمانده کل ارتش یک قرارگاه پدافند زیستی برای مبارزه با ویروس کرونا در جنوب غرب کشور شکل گرفت.

وی ادامه داد : ارتش پتانسیل های بسیار بالایی برای مقابله با ویروس کرونا دارد که به عنوان مثال در بحث گندزدایی ، ضدعفونی شهرها ، مجموعه بهداشت و درمان در بخش بیمارستانی و ساخت بیمارستان های سیار یا ایستگاه‌های نقاهت و تشخیص بیماری در سراسر کشور می تواند کمک کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت :  ارتش در منطقه جنوب غرب قرارگاهی را به مرکزیت اهواز تشکیل داده که حوزه فعالیت این قرارگاه به عنوان معین سه استان لرستان ، ایلام و خوزستان است .

امیر بیدادی افزود:  امروز نقاطی را که لازم است ارتش نیروهای خود را در آنجا مستقر کند مشخص می‌شود و ایستگاهای غربالگری و تشخیص بیماری برپا می‌شود تا مردم بتوانند با مراجعه به این مراکز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب با بیان اینکه در پادگان ها تمهیدات لازم برای کنترل ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در ورودی پادگان ها یک مرکز کنترل درمان مستقر شده که شامل یک تیم پزشکی و آمبولانس می باشد و هر شخصی که وارد پادگان می شود توسط این افراد کنترل و تب سنجی می شود تا در صورت وجود علایم بیماری به مرکز درمان منتقل شود.

وی ادامه داد : موارد ضدعفونی در کل پادگان از جمله سرویس‌های بهداشتی،اماکن تردد و تجمع سربازان و ...به صورت زمان بندی شده انجام می گیرد و نیز برای آشپزخانه‌ها تمهیداتی برای مقابله با ویروس اندیشیده شده است ، تمام تلاش ارتش این است که خانواده‌ها بدانند که فرزندان آنها در کمترین معرض خطر قرار دارند .

رزمایش با ولایت تا شهادت قرارگاه پدافندی زیستی مقابل با ویروس منحوس کرونا در منطقه جنوب غرب کشور صبح امروز یکشنبه با حضور امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب ، فرماندهان و کادر درمان بیمارستان شهید نیاکی اهواز در محل بیمارستان برگزار شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار