اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
از جمله صنوف زحمتکش جامعه ی ما، کسبه، دستفروشان و صاحبان مشاغل آزاد هستند که احتمال می رود بیش از سه ماه با کاهش شدید درآمد مواجه شوند و تسهیلاتی که جناب آقای نوبخت یک به یک آنها را برشمرد در حقیقت کفاف یک دهم خسارت این سربازان خط  مقدم جبهه خدمات رسانی به مردم را تامین نکنند.

نگارنده با تاکید به نقش بی بدیل این صنوف در بحران پاندومیک ناشی از تهاجم کرونا ویروس2019، برای کاهش خسارت وارده، پیشنهادات زیر را ارائه می دهد.

1- وزارت بازرگانی به کمک اتاق اصناف و دیگر سازمان های دیگر، کوشش کنند، طرح ابتکاری فراگیری مبنی بر تحویل کالا، در شرایط قرنطینه ی خانگی به مشتریان را، با رعایت اصول ایمنی مندرج در پروتکل های بهداشتی طراحی نمایند.

2- ستاد ملی مبارزه با کرونا، باید به این نکته مهم، بعنوان یکی از مکانیزم های  پیشگیرانه ی کنترلی خود، که عامل بسیار موثری در جهت قطع چرخه ی انتقال ویروس است حساب ویژه ای باز کند.

3- دولت، مردم و به تبع آن کل حاکمیت، همگی باید، به مزایای حمایت هر چه بیشتر از این صنوف شریف، توجه فرمایند تا در تدارک و تامین تسهیلات مکفی در حق آنها، از جمله اعطای یارانه بیشتر، کوشا باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار