شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
نایب رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: اعضای کمیسیون‌های شورای شهر خرمشهر انتخاب شدند.

مهدی عساکره امروز اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر پس از برگزاری جلسات متعدد خود برای انتخاب شهردار و انجام این کار مهم در نشستی اعضای کمیسیون‌های شورا را نیز انتخاب کردند.

نایب رئیس شورای شهر خرمشهر ادامه داد: در این جلسه اعضای چهار کمیسیون فرهنگی، عمران و برنامه‌ریزی، ماده 100 شهرداری و ماده 77، شورای شهر خرمشهر انتخاب شدند.

عساکره تصریح‌کرد: بر این اساس و برای کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری منصور علوانی به عنوان منتخب شورا برگزیده شد.وی اضافه‌کرد: همچنین ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به سید علی معادی رسید و علی غرالی نیز نایب رئیس این کمیسیون شد.

نایب رئیس شورای شهر خرمشهر خاطرنشان‌کرد: حجت‌الاسلام عبدالمحمد سعدونی و علی بندری نیز اعضای دیگر کمیسیون فرهنگی شورا شدند.

عساکره افزود: برای کمیسیون عمران و برنامه‌ریزی نیز منصور علوانی به عنوان رئیس انتخاب و حاتم بندری نایب رئیس کمیسیون شد. وی گفت: همچنین سید صباح حسینی، سید مکی موسوی و فاطمه عطشانی به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر ادامه داد: سید صباح حسینی به عنوان رئیس کمیسیون ماده 77 شهرداری و در کنار علی بندری به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان انتخاب شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار