اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبرداد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از استقرار گشت‌های راهداری و ترابری برای مقابله با سیلاب های احتمالی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: راهداری استان آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب های احتمالی را دارد.
غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های انجام‌ شده از سوی اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه های بارشی و با توجه به تجربه سیل فروردین ماه سال گذشته، آمادگی کامل در جاده های استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به این پیش بینی ها، دستگاه‌ها، ماشین آلات و اکیپ های راهداری برای وقوع هرگونه سیل احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: ۸۲ گروه راهداری، ۳۰۰ نیرو، ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک، ۳۰ گشت راهداری و ترابری و هفت راهدارخانه ثابت و موقت برای مقابله با سیل احتمالی در محورهای استان آماده‌اند.

وی گفت: بعد از هشدارهای اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر ورود جبهه های بارشی قوی به استان، اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است و راهداری استان آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب های احتمالی را دارد.

بهرامی نیا عنوان کرد: برای جلوگیری از مسدود شدن محورها به دلیل بارندگی، تنظیم و پاکسازی دهانه‌ پل‌ها در رودخانه‌ها و... پیش از شروع بارندگی‌ها در پاییز سال قبل انجام شد تا هنگام بارندگی میزان آب مناسبی از دهانه این پل ها عبور کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: اکیپ های راهداری بیشتر در مسیرهای بحرانی استان که در سیل فروردین ماه سال گذشته نیز پرخطر بودند، مستقر شده اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار