اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت:

هر روز یک نفر از وزارت بهداشت، بعنوان سخنگو، معاون وزیر و یا فلان و فلان عنوان، ناهماهنگ با هم پشت تریبون قرار می گیرند و با مردم سخن می گویند.

به هر حال، فصل الخطاب همه ی آن حرف ها، یک توصیه ی ناب پیشگیرانه است به این مضمون؛ که « تا کنون برای درمان کرونا ویروس، واکسن و یا داروی خاصی وجود ندارد پس بهترین راه ممکن، کنترل رفتار و تغییر سبک زندگی شهروندان است.»

در حقیقت وزارت بهداشت ما نباید شکلی از نسخه ی مجازی سازمان بهداشت جهانی و دیگر مراکز بین المللی باشد.

به هر طریق، حالا،  اگر، در مبارزه با کرونا ویروس نمی توانیم، به باوری های خود اتکایی ملی برسیم ، لااقل، در این بحران پیچیده و چند لایه، مثل دیگر کشورهایی عمل کنیم،
که مبتکرانه توانستند، مراحل غربالگری، خود مراقبتی های پیشگیرانه، وضع مقررات مربوط به رعایت حریم عفونی، اصول  قرنطینه گی و از همه مهمتر پیشرفت در امر درمان را، با موفقیت پشت سر بگذارند.

بدون تردید، از روی نمودارهای آماری که ارزیابی های سازمان بهداشت  جهانی نشان می دهد، می توان دریافت که بهترین ها، در هر مرحله ی مبارزه با کرونا ویروس کدامند.

برای مثال، چین در سه مرحله به جزء درمان، ترکیه در به موقع عمل کردن در اقدامات پیشگیرانه و آلمان بطور خاص، در مرحله ی درمان، بهتر از همه عمل کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار