اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان طی پیامی، ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

شوشان: در پیام ارسلان غمگین آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تاثیرگذارترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است.

این روز مقدس سند آزادی و استقلال ملت ایران و زمینه ساز حکومت عدل الهی و سر آغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانی است که از معنویت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و هواهای نفسانی خود میدانند‌.

مردم فهیم ایران اسلامی در چنین روزی ضمن نفی استیلای استبداد، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای ( آری) دادند و با این حرکت جهانی بر استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، امامت جامعه اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و به تبع آن پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره) و پس از ایشان حمایت و تبعیت از زعامت مقام معظم رهبری، آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) تاکید کردند.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی ، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامتی این روز بزرگ و تاریخ ساز را به محضر بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری و مردم همیشه پبروز ایران عزیز تبریک عرض کرده و خاطر نشان میکنم همکاران ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تمام توان در سال جدید که به فرمایش مقام معظم رهبری سال (جهش تولید) نام گرفته است تمام سعی و تلاش خود را به کار میگیرند تا به منویات ایشان جامعه عمل پوشانده شود.

امید است به یاری پروردگار متعال و با تاسی از ائمه اطهار، این ویروس منحوس هر چه سریعتر از کشور ما و دیگر کشور های جهان رخت بربندد و سلامتی به دامن جامعه بازگردد همچنین آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران و سلامتی برای مردم عزیز کشورمان دارم.

ارسلان غمگین
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار