اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت:

مشکل اصلی در کار مبارزه با کرونا، مسأله ی بهبود روند درمانی بیماران است، که متاسفانه از روز اول سعی کردیم، بیشتر سیستماتیک و پروتکلی و کمتر ابتکاری و خلاقانه، آن را در کل کشور و بویژه در استان خوزستان، پیگیری کنیم.

بدون تردید، نقش فرمانداران ، بخشداران و دهیاران در شهرهای خوزستان بیشتر صرف امور غربالگری و نیز فاصله گذاری های فیزیکی_اجتماعی گردید.که در پاسخ به تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های آنها، خدا قوت باید گفت‌.

القصه، در یکی از شهرهای خوزستان در بهبود روند درمانی بیماران کرونایی، کار بزرگی صورت پذیرفت که به نظر نگارنده نقش فعال فرماندار آن شهر در دفاع از آن کار برجسته، مغفول مانده بود، که از ایشان انتظار می رفت، آن ظرفیت بهینه را تکمیل تر می کرد.

بدون تردید همه ی آن زحمت کشان، در انجام رسالت خطیرشان در مبارزه با کرونا ویروس، مستحق اخذ مدال شجاعت و کارآمدی هستند که از این بابت به استاندار خوزستان باید تبریک گفت.

بقول خانم آنجلا مرکل صدراعظم آلمان، آنجا که آمار متوفیان خوانده می شود، یادمان باشد، که در این میان، این جان آدمیانند، که دارند از دست می روند.

به هر تقدیر، انتظار ما از فرمانداران، این است که رویکرد فعال تری نسبت به بهبود روند درمان بیماران داشته باشند و سعی کنند تا از توان، تجربه و استعداد های خلاقانه ی محلی بیشتر بهره مند گردند .

بخاطر این که، وقتی،  آمار متوفیان خوزستان قرائت می شود، نسبت به این جمله، حساس نشویم، که می گویند؛ بیشترین متوفیان را مبتلایانی تشکیل می دهند که از قبل بیماری زمینه ای داشته اند.
 بدون تعارف، این جمله هرچند تلخ و مجاب کننده، اما،  این نقیضه را نمی تواند مخفی نماید، که مانع تلاش های مضاعف فرمانداران برای بهبود امر درمان نباشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار