اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری:
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا، برنامه‌های جمعیت‌محور ماه رمضان در سطح شهر اجرا نمی‌شود، برنامه‌های فرهنگی شهرداری اهواز برای این ماه را تشریح کرد.
حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری‏ اظهار کرد: در سال جاری با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با شیوع کروناویروس، امکان اجرای برنامه‌های جمعیت‌محور وجود ندارد بنابراین برنامه‌های این معاونت از طریق صدا و سیما یا فضای مجازی انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا برنامه نجوای بندگی ساعت ۱۵ بامداد در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه خوزستان و شبکه افق پخش می‌شود. این برنامه با دو محور توضیح نکات نهج‌البلاغه و مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان همراه است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز تصریح کرد: بخشی از برنامه سحرخیزان نیز به برنامه‌های قرآنی اختصاص یافته است.

جزایری ادامه داد: سه مسابقه در این برنامه پیش‌بینی شده است؛ نخست، مسابقه پویش کتابخوانی که به صورت هفتگی یک کتاب معرفی و پس از طرح سوالات به چند نفر جایزه داده می‌شود. مسابقه ویژه کودکان نیز با موضوع پویش یک سوره از قرآن پیش‌بینی شده و از کودکان خواسته می‌شود که یک سوره کوتاه از قرآن کریم را بخوانند و فیلم آن را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.

وی افزود: مسابقه‌ای نیز با پرسش‌های چهارگزینه‌ای با موضوعات اعتقادی در برنامه داریم که هر شب به یک برگزیده جایزه اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز بیان کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز مانند نیمه شعبان، گروه‌های سرود در محلات اهواز اجرای زنده خواهند داشت تا رنگ و بوی ماه رمضان در شهر ایجاد شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار