شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت:

یکی از روزنامه نگاران اهوازی در نخستین روزهای شیوع پاندومی کرونا ویروس در استانداری خوزستان گفت؛ با تشکیل یک بیمارستان صحرایی معالجه ی بیماران کرونایی را از سطح شهرها جمع آوری کنید، در غیر اینصورت با مشکلات بسیاری، چون ناامن سازی مراکز درمانی، آلودگی پسماند و پساب فاضلابی روبرو خواهیم شد.

حالیه، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، که در سفر خوزستان بسر می برد، در ارتباط اینترنتی با برنامه ی تیتر امشب با اعلام این که فعلا تا اطلاع ثانوی ویروس کرونا با ماست، گفت: افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده دربیمارستان‌های اهواز از بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی حکایت دارد.

معاون کل وزیر بهداشت در ادامه سخنان خود با اعلام این که روند مراجعه مردم به علت شیوع کرونا به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و برای واکسینه کردن کودکان، مراقبت‌های دوران بارداری، فشار خون، دیابت و سرطان بدون ترس به مراکز درمانی مراجعه کنند.

الغرض، آیا، امروز از سخنان، دکتر ایرج حریرچی، نمی توان به این نتیجه رسید، که از روز اول، معالجه ی بیماران کرونایی در شهرها، بقول آن خبرنگار اهوازی اشتباه بوده، زیرا، موجب صدور توصیه های اپیدمی نادرستی گردید، که احساس کاذب ناامنی مبنی بر رجوع به مراکز را در بین شهروندان بوجود آورده است.!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار