اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲۵۱ کیلومتر راه روستایی استان در قالب طرح ملی "ابرار"، بهسازی و آسفالت خواهد شد.

شوشان: غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: در قالب طرح ملی ابرار برای بهسازی و آسفالت ۲۵۱ کیلومتر راه روستایی خوزستان، ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار در اسفندماه سال گذشته به استان اختصاص داده شد، در تلاش هستیم تا با اجرایی کردن این طرح شرایط راه‌های روستایی استان را بهبود ببخشیم و شرایط را از وضعیت کنونی بهتر کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: طرح ابرار یک طرح ملی است که در راستای بهسازی راه‌های روستایی اجرایی خواهد شد و سهم خوزستان از این طرح ۲۵۱ کیلومتر است که ۲۰۰ کیلومتر از آن اکنون در مرحله مناقصه و آماده آسفالت است و پس از مشخص شدن برندگان مناقصه، کار آسفالت راه‌های موردنظر در قالب این طرح آغاز خواهد شد.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: ارتقای ایمنی، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابه‌جایی بار و مسافر روستایی، از جمله مهمترین اهداف اجرایی این طرح در استان است و امیدواریم با اجرای آن شاهد بهبود تردد مردم در این مسیرهای روستایی باشیم.

وی خاطرنشان‌کرد: با تخصیص کامل اعتبارات موردنیاز برای اجرای این طرح، راه ۴۱ روستای خوزستان در قالب طرح ملی ابرار، بهسازی و آسفالت خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار