اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رگبار، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای تا اواخر وقت پنجشنبه در خوزستان پیش‌بینی می‌شود.
محمد سبزه زاری بیان کرد: تا اواخر پنجشنبه هفته جاری شاهد رگبار و رعدوبرق به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات خوزستان خواهیم بود.

وی افزود: در این مدت وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در خوزستان پیش‌بینی می‌شود و انتظار بارش تگرگ به صورت محلی و نقطه ای وجود دارد؛ در این مدت خلیج فارس مواج است.

سببزه زاری بیان کرد: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در دهدز پنج، ایذه ۲.۲، بندرماهشهر و بستان ۱.۴، آبادان و شوش ۰.۷، اهواز ۰.۵، امیدیه، بهبهان، شادگان ۰.۱ و آغاجاری، هندیجان و صفی آباد دزفول ۰.۰۱ میلیمتر ثبت شده است.

درشب و روز گذشته جنوب اهواز با ۳۵.۴ و دهدز با ۱۰.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند.حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۴.۶ و حداقل ۲۲.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان روز سه‌شنبه هفته جاری هشدار داد: از اوایل چهارشنبه تا اوایل جمعه رگبار و رعدوبرق به ویژه در مناطق مرتفع شمال، شمال شرق و شرق و حوضه‌های آبریز کارون، مارون و دز و با شدت کمتر در سایر مناطق استان به همراه وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای و بارش تگرگ به صورت نقطه‌ای قابل انتظار است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار