اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
یک مدرس حوزه و دانشگاه:
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: به‌رغم تمام پیشرفت‌ها، ویروس کرونا ثابت کرد که انسان موجود ضعیف و ناتوانی است و نباید به آنچه به دست آورده مغرور شود.

شوشان: حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده اظهار داشت: اکنون مشاهده می‌شود یک ویروس تمام ساخته‌ها و پرداخته‌های بشر را تحت‌الشعاع قرار داده و اقتصاد بزرگترین کشورهای دنیا را دچار مشکل کرده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان خاطرنشان‌کرد: اگرچه برکات دور هم جمع شدن اهل ایمان به دلیل شیوع ویروس کرونا از ما گرفته شده است اما امیدواریم با تلاوت قرآن و دعا، محیط معنوی در خانه‌ها ایجاد شود و این محیط به زندگی اهل خانه کمک کند.

حسن‌زاده با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا و تاکید بر عدم برگزاری تجمعات یادآوری کرد: درست است در برخی عبادت‌ها دور هم جمع شدن و اجتماعات توصیه شده و لازمه برگزاری برخی مراسم مانند نماز جمعه و فریضه حج اجتماع است اما در مساله روزه هیچ تکلیف الزامی در این زمینه نیست.

این مدرس حوزه علمیه و دانشگاه بیان کرد: همیشه در روایات گفته شده است که مساله تفکر به عنوان یکی از مهم‌ترین عبادات شمرده شده است. امیدواریم در این ماه مبارک با تفکر ـ چه در موارد اجتماعی و چه فردی ـ به روح ماه رمضان که همان تقوا است، برسیم.

وی عنوان کرد: به‌رغم تمام پیشرفت‌ها، ویروس کرونا ثابت کرد که انسان موجود ضعیف و ناتوانی است و نباید به آنچه به دست آورده مغرور شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه در انجام اعمال ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: یکی از مصادیق تقوا در وضعیت فعلی، جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار