اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب پنج‌ هزار و ۶۷۰ واحد صنفی استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت غیرضروری در شرایط کرونایی خبر داد.
شوشان: بهرام جباری اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل هایی که در بحث فعالیت واحدهای ضروری و غیرضروری و رعایت موارد بهداشتی در استان وجود دارد، بازرسی هایی از واحدهای سراسر استان انجام می گیرد و در صورت مشاهده تخلف بر اساس قانون با آن ها برخورد می شود.

وی افزود: در این زمینه روزانه گشت های مشترکی توسط بازرسان سازمان صمت خوزستان، اداره کل تعزیرات حکومتی استان، معاونت غذا و داروی اهواز و نیروی انتظامی انجام و از واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالاهای بهداشتی بازدید می شود تا در صورت مشاهده تخلف با آن ها برخورد قانونی شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در این زمینه براساس بازرسی های انجام گرفته پنج ‌هزار و ۶۷۰ واحد صنفی استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فعالیت غیرضروری در شرایط کرونایی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از ۶۰۰ مورد گشت مشترک انجام شده است، عنوان کرد: در این زمینه از ۱۵ هزار و ۱۱۷ واحد صنفی در استان بازرسی و همچنین ۵۶۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان تشکیل شد.

جباری با اشاره به بیشترین تخلفات ثبت شده در استان خاطرنشان کرد: بیشترین میزان تخلف صنفی و شکایت مردمی از اصناف در زمینه اقلام بهداشتی و واحدهای نانوایی است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا نظارت ها را همچنان به همین شکل ادامه دهیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار