اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
رییس سازمان صمت خوزستان عنوان کرد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: واحدهای نانوایی متخلف در صورت اثبات تخلف، با کسر و یا قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

شوشان: امیرحسین نظری با اشاره به افزایش قیمت نان توسط برخی از نانوایان در استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار خوزستان مبنی بر عدم افزایش قیمت نان در استان، هیچ نانوایی نباید قیمت نان را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت نان از سوی واحدهای نانوایی تخلف است، افزود: در حال حاضر تصمیمی برای افزایش قیمت وجود ندارد و نان باید با همان قیمت گذشته در نانوایی ها عرضه شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به انجام بازرسی ها از نانوایان خوزستان در بحث قیمت نان تصریح کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی برای جلوگیری از افزایش قیمت خودسرانه از روزهای گذشته در سطح استان آغاز شده و تا کنون با برخی از نانوایی های متخلف در این زمینه برخورد شده است.

نظری خاطرنشان کرد: در بحث بازرسی ها شهروندان نیز مانند بازرس هستند و می توانند موارد تخلف و افزایش خودسرانه قیمت نان را به دستگاه‌های ناظر گزارش دهند تا در صورت اثبات تخلف نسبت به برخورد قانونی با این واحدها اقدام شود.

وی با اشاره به جرایم در نظر گرفته شده برای واحدهای متخلف عنوان کرد: واحدهای نانوایی متخلف در صورت اثبات تخلف، با کسر و یا قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار