اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از به کارگیری تمامی پتانسیل‌های بهداشت و درمان خوزستان در مقابله با گسترش شیوع کرونا خبر داد.
شوشان: دکتر علی احسان‌پور با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده اظهار کرد: امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد کاهش موارد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان باشیم‌.

 وی از به کارگیری تمامی پتانسیل‌های بهداشت و درمان خوزستان در مقابله با گسترش شیوع کرونا خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان متولی اصلی سلامت استان خوزستان با بهره‌گیری از این فرصت، حجم گسترده‌ای از اقدامات بهداشتی و درمانی را برای مقابله با ویروس کرونا در دست اقدام دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به فعال کردن کامل بیمارستان شهید نیاکی ارتش در اهواز به عنوان بیمارستان معین بیماری کرونا در خوزستان به منظور تقویت و پشتیبانی بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی، امیرکبیر، امیرالمومنین(ع)، سینا، ابوذر و رازی اشاره کرد.

احسان‌پور اضافه کرد: تشدید بازرسی‌های بهداشتی در مراکز جمعیتی، ارایه آموزش‌های حضوری به صنوفی که مشمول تعطیلی در این ایام نیستند و کنترل مراکز ارایه خدمت به سالمندان و معتادان از دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه با همکاری همه‌جانبه استانداری خوزستان تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا رو به افزایش است، افزود: به طور کلی افزایش آمار مبتلایان را می‌توان نتیجه افزایش نمونه‌گیری‌ها و بیماریابی مطلوب‌تر دانست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در حال حاضر ۵۵۹ مورد قطعی ابتلا در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند و تاکنون ۳۷۷۴ بیمار، پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار