شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۹

شهردار آبادان گفت: پروژه پل روگذر آبادان تاكنون 50 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و پيش‌بيني مي‌شود آبان‌ماه سال جاري به بهره‌برداري برسد.

محمودرضا شيرازي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: پل روگذر امام رضا (ع) در آبادان به صورت كابلي طراحي شده و كابل‌هاي مورد نياز اين پل نيز در كشور چين ساخته شده و تا پايان خردادماه سال جاري تحويل داده مي‌شوند.

وي افزود: سازه‌هاي فلزي اين پل نيز توسط يكي از شركت‌هاي وابسته به شركت فولاد در اهواز درحال ساخت است و تا پايان خردادماه اين سازه‌ها نيز آماده مي‌شوند.

شيرازي تصريح كرد: درحال حاضر تابلوي روزشمار اين پروژه عدد 220 را نشان مي‌دهد و بر اساس صحبت‌هاي انجام شده با پيمانكار، اين پروژه تا آبان‌ماه آينده تكميل مي‌شود.

شهردار آبادان با بيان اينكه همه اعتبارات مورد نياز اين پروژه توسط استانداري خوزستان تامين شده است، خاطرنشان كرد: اعتبار نهايي مورد نياز براي ساخت اين پل 4،5 ميليارد تومان برآورد شده و براي سال جاري نيز اعتباري به ميزان 2،5 ميليارد تومان براي اين پروژه در نظر گرفته شده است.

این پل نخستین پل روگذر شهر آبادان است که خیابان‌های "طیب" و "بهمن" را به هم وصل می‌کند و از بار ترافیکی میدان ابوالحسن می‌کاهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار