اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
با حضور استاندار خوزستان:
با حضور استاندار خوزستان یک واحد تولید کننده تجهیزات بهداشتی و حفاظتی با ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر و ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شماره یک اهواز را افتتاح شد.
چهارمین کارگاه تولید ماسک در شهرک های صنعتی روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه با حضور استاندار خوزستان و مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی استان راه اندازی شد.

این کارگاه با ظرفیت تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک سه لایه و جراحی و با ایجاد ۴۰ فرصت شغلی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شد. 

با راه اندازی این کارگاه استان خوزستان به مرز خودکفایی در تولید ماسک رسیده است و انتظار می رود با ایجاد ظرفیت های جدید امکان ارسال ماسک های تولید شده به سایر استان ها و همچنین صادرات به خارج از کشور فراهم شود.

به گفته کارشناسان سلامت استفاده از ماسک از مهمترین دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا به شمار می رود.  بر اساس اعلام وزارت بهداشت خوزستان در حال حاضر در وضعیت قرمز و پیک این بیماری قرار داشته و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی بیش از پیش احساس می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح واحد تولیدی و پروژه های عمرانی که ظهر امروز ( ۱۹ خرداد ) با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: واحد تولیدی تعاونی دیبای عافیت تولید کننده البسه کار صنعتی، اداری، نظامی، بیمارستانی و ماسک واقع در "شهرک صنعتی شماره یک اهواز" با ایجاد اشتغال برای 35 نفر بصورت مستقیم و با میزان سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید. 
 
" اخلاق محمدیان " از به بهره برداری رسیدن ۵ پروژه عمرانی در این آیین خبر داد و افزود: پروژه های عمرانی بخشی از خیابان سازی، اجرای شبکه آب، فاضلاب، برق و احداث پستِ برق با مجموع اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند که ۴۳ واحد کارگاهی از مزایای این پروژه ها منتفع خواهند شد. 
 
وی یادآور شد: شهرک ها و نواحی صنعتی استان از ظرفیت ها و پتانسیل های مطلوبی برای متقاضیان سرمایه گذاری برخوردار است و پیش از شیوع کرونا تعداد ۱۱ واحد صنعتی در حوزه تولید انواع البسه بیمارستانی ، الکل و مواد شوینده ، تجهیزات بهداشتی و حفاظتی فعالیت داشتند اما پس از شیوع این ویروس، تعداد این واحدها به ۱۷ با افزایش تولید ، اشتغال و ظرفیت تولید همراه بوده اند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار