اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در استان خبر داد.
دکتر علی خدادادی با اعلام برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان خوزستان اظهار کرد: امروز (۲۳ خردادماه) با توجه به برنامه ریزی های قبلی و هماهنگی‌های لازم در این خصوص، انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان خوزستان همزمان با سایر استان‌های کشور و با حضور اعضای ناظر و هیات‌های اجرایی در ساعت مقرر (۹ صبح) شروع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به برگزاری این انتخابات در ۲۲ شهرستان، افزود: کاندیداهای عضو در جمعیت هلال احمر که از قبل اقدام به ثبت نام کرده بودند، پس از بررسی‌های به عمل آمده و استعلامات از مراجع ذیصلاح و طی مراحل قانونی با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ۷ هزار و ۶۰۷ عضو جمعیت هلال احمر از شهرستان های مختلف، واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و در تصمیم گیری و تصمیم سازی های جمعیت هلال احمر مشارکت خواهند کرد.

خدادادی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان و قرار گرفتن خوزستان در وضعیت قرمز تصریح کرد: علاوه بر رعایت مقررات اجرایی و شرایط خاص انتخاباتی، لزوم رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه رعایت فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک توصیه و مورد تاکید قرار گرفته و تمهیداتی نیز در این خصوص در کلیه شعب اخذ رای جهت حفظ سلامتی شرکت کنندگان در این انتخابات فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه افزود: امیدواریم انتخاباتی مطلوب داشته و منتخبین اعضای جمعیت هلال احمر بتوانند با همدلی و همراهی جوانان، داوطلبان، امدادگران، نجاتگران و پرسنل جمعیت نسبت به پویایی بیش از پیش هلال احمر تلاش کنند.

وی گفت: انتخابات مجمع استانی و هیات مدیره، انتخابات بعدی ما خواهد بود و در نهایت انتخابات شورای عالی جمعیت را در پیش رو خواهیم داشت که ان‌شاءالله طبق برنامه زمان بندی شده اجرا خواهند شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار