اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: کارگاه تولید روغن و حبوبات با ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در خرمشهر افتتاح شد.
سیدعلی موسوی یکشنبه در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی اظهار داشت: این واحد تولیدی سالانه ۸۷۰ تن انواع محصولات از قبیل حبوبات، ادویه جات و حلوای ساگو را بسته بندی و ۵۰ تن روغن گردو نیز تولید می کند.

وی در ادامه گفت: در سال جهش تولید ۲۰ راهبرد برای منطقه آزاد اروند تعریف شده است که ۲ تا از این راهبردها بر حل مشکلات حقوقی و مالی واحدهای تولیدی تاکید دارد.

موسوی تصریح کرد: امسال با توجه به راهبردهای تعریف شده زنجیره تامین، تولید و مصرف منطقه آزاد اروند تکمیل می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این آیین گفت: منطقه آزاد اروند بنا به وظایف ذاتی خود در جهت توسعه تولید و سرمایه گذاری برای اشتغال به وسیله شرکت توسعه سرمایه گذاری که متعلق به این سازمان است در برخی پروژه ها که توجیه اقتصادی و اشتغالزایی برای منطقه دارد مشارکت می کند.

اسماعیل زمانی افزود: شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در راه اندازی این واحد تولیدی با تامین سرمایه در گردش مشارکت کرده است.

وی ادامه داد: در این واحد تولیدی به خاطر نوع کار آن که بسته بندی و روغن کشی است میزان اشتغالزایی نسبت به سایر طرح ها بیشتر است.

زمانی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذاران دارد، گفت: در این رابطه اگر بخش خصوصی تمایل به سرمایه گذاری در این منطقه داشته باشد منطقه آزاد اروند برای مشارکت با آن محل فعالیت واحد تولیدی و سرمایه در گردش در اختیار آن قرار می دهد.

بیستم خرداد ماه نیز واحد تولید لامپ کم مصرف با ۱۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خرمشهر افتتاح شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار