اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
یک مسئول عنوان کرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تخصیص وام ۱۲ میلیون تومانی به کارکنان شرکت‌های حمل ‌و نقل و موسسات فعال در این بخش خبر داد.
غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: علاوه بر وام ۶ میلیون تومانی که برای رانندگان در نظر گرفته شده است، برنامه‌ریزی برای پرداخت تسهیلات بانکی ۱۲ میلیون تومانی به کارکنان شرکت‌های حمل ‌و نقل از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ شرکت حمل و نقل در خوزستان فعال هستند، افزود: وام ۱۲ میلیون تومانی به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تامین اجتماعی، به شرکت‌ها و موسسات دارای فعالیت پرداخت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: شرایط ثبت‌نام از سوی سازمان برای متقاضیان وام ۱۲ میلیون تومانی، اطلاع‌رسانی از طریق تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر برون‌شهری، ثبت‌نام در سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir، درج کد بیمه در محل درخواست کد کارگاه، تأیید شرایط از سوی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها و معرفی به بانک عامل برای دریافت تسهیلات اعلام شده است.

بهرامی‌نیا ادامه داد: وام ۱۲ میلیون تومانی شاغلان در شرکت‌های حمل و نقل با سود بانکی ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه شامل چهار ماه دوره تنفس و ۲۰ ماه فرصت باز پرداخت است که مهلت آن از مهرماه شروع می‌شود.

پیش از این نیز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تخصیص وام حمایتی ۶ میلیون تومانی به بیش از ۶ هزار راننده بخش حمل و نقل مسافر برون‌شهری استان در ایام شیوع کرونا خبر داده بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار