اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:
احمد محمدی گفت: مسئولیت‌های اجتماعی، نقش حمایتی و پشتیانی در حوزه‌های محدودی..
شوشان: احمد محمدی در خصوص آخرین اقدامات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که با جهت‌دهی طرح‌های مسئولیت ‏اجتماعی (CSR) شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به سمت توانمندسازی جوامع محلی گام برداریم.

وی با اشاره به چارچوب‌های مشخص شده برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی افزود: مسئولیت‌های اجتماعی، نقش حمایتی و پشتیانی در حوزه‌های محدودی از ‏جمله آموزش، بهداشت و درمان و برخی زیرساخت‌های شهری و روستایی را دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: اجرای ‏طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه‌ها بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های تخصصی است و شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن ‏مسئولیتی در عملیات اجرایی این طرح‌ها ندارند.‏

محمدی گفت: بین شرکت‌های دولتی بیشترین خدمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ‏توسط صنعت نفت در مناطق نفتخیر کشور انجام می‌شود و وزارت نفت در چند سال گذشته افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ‏تومان به حدود ۸۰۰ طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در استان خوزستان تخصیص داده است.

وی افزود: تاکنون ‏حدود یک هزار میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص‌یافته، جذب و هزینه شده است. از سوی دیگر، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از محل صرفه‌جویی و امکاناتی که ‏در اختیار دارد نیز همواره به جوامع پیرامونی خود خدمات‌رسانی کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: عمل به مسئولیت اجتماعی نوعی تعهد اخلاقی صنعت نفت در مقابل جوامع محلی و پیرامونی ‏است و به طور منطقی نتایج اقدامات مرتبط با عمل به ‏مسئولیت اجتماعی شرکت نفت، باید در قالب افزایش سرمایه اجتماعی نمود پیدا کند.‏
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار