اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: امروزه مسأله‌ی تغییر و تحول یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی در هر سیستم کاری است که هر سازمانهای و بقا و دوام خود را وابسته به آن می‌دانند.

شوشان: مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز دوشنبه دوم تیرماه با حضور در کشت و صنعت امام خمینی(ره) از ایستگاه پمپاژ و مزارع نیشکر این واحد بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی درحاشیه این بازدید با اشاره به تغییرات در سطوح مدیریتی کشت و صنعت امام خمینی(ره) بیان داشت: امروزه مسأله‌ی تغییر و تحول یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی در هر سیستم کاری است که هر سازمانهای و بقا و دوام خود را وابسته به آن می دانند و به بیان دیگر در عصر حاضر، تحول، بازسازی و نوسازی یکی از ابعاد مهم سلامت سازمانی می باشد.

آقای دکتر ناصری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، گفت: یکی ازبرنامه های اصلی و مدون ما در شرکت توسعه نیشکر گذر از مشکلات و تمرکز بر افزایش تولید است که  ان شاا… بخشی از این اهداف با بهره گیری از نیروهای متخصص و پویا به سرعت به مرحله اجرا در آمده و شاهد شکوفایی و بالندگی در کلیه بخش های شرکت توسعه نیشکر در آینده نزدیک خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر در پایان بیان داشت: از زحمات آقای مهندس ماکنالی بابت زحمات چندین ساله در بخش کشاورزی، همچنین مهندس عبادیان در بخش تجهیزات، آقای عسکری در بخش حراست و آقای پورهنگ در قسمت بازرگانی قدردانی می نمایم و برای همه مدیران و پرسنل خدوم مجموعه بزرگ توسعه نیشکر آرزوی موفقیت وسربلندی می نمایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار