اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
جلسه صادرکنندگان و ترخیص کاران در مرز چذابه با حضور مدیر گمرک چذابه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خوزستان، مدیر گمرک چذابه جلسه ای با ترخیص کاران و صادرکنندگان پایانه مرزی چذابه در محل سالن تجاری گمرک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار کرد.

در این جلسه حسن غیبی به ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی، تجاری، امنیتی، سیاسی و معنوی مرز بین الملی چذابه پرداخت.

وی با تقدیر از زحمات مسئولان قبلی و فعلی برای اقدامات مؤثر در مرز گفت: با وجود تلاش های گذشته ولی از ظرفیت ها و زیرساخت ها به شکل مطلوب و درخور شان مردم مرزنشین بهره برداری و استفاده نشده است.

مدیر گمرک چذابه تصریح کرد: ظرفیت های قانونی زیادی برای گمرک و سایر سازمان ها وجود دارد که به اشتغال و درآمدزایی و به ویژه فقرزدایی این منطقه کمک می کند.

غیبی با تشریح برخی از خدمات  قابل ارائه به مردم مرزنشین و خواست مقامات محلی و استانی از جمله استاندار، فرماندار، بخشدار، نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی و خصوصا غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان برای بهبود وضعیت مرزنشینان عنوان کرد: مسئولان خیلی دغدغه توسعه اقتصادی منطقه را دارند و همه با یک هدف مشترک که همان خدمت خالصانه به مردم هست، تلاش شبانه روزی می کنند؛ در این میان گمرک به عنوان پیشرو برای هموار کردن مسیر تجارت و تسهیل در صادرات قلمداد و همراه سازمان های مستقر در مرز با بهرگیری از قانون و مقررات مربوطه نقش مهمی در اشتغال، تولید، درآمد و صادرات داشته و همیشه در کنار مردم به ارائه خدمت می پردازند.

وی در ادامه جلسه مسائل مختلفی را در راستای خدمت به مردم شهیدپرور، مقاوم و سنبل هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: در این جلسه در خصوص بررسی مشکلات متعدد پرداخته و با ترخیص کاران برای دریافت انتقادات و پیشنهادات به گفتگو پرداخت.


گفتنی است، در این جلسه مسائل گوناگونی از جانب طرفین طرح و بررسی شد؛ مشکلات و پیشنهادات جمع بندی برای و پیگیری از سوی گمرک دستور کار قرار گرفت.

در پایان نیز مقرر شد جلسه بعدی با حضور مقامات محلی و استانی برگزار و توجه ویژه ای به حل مشکلات فعالان تجاری و اقتصادی در این مرز به عمل آید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار