اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
عنایت آزغ، جوان رامهرمزی که در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر تهران جان ۱۰ نفر را نجات داد عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از این جوان فداکار در سرسرای استانداری خوزستان گفت: ساختار جمعیت هلال احمر داوطلب محوراست و افراد در این مجموعه به صورت داوطلبانه در زمانی که شرایط سخت و جان فرسا است ایثار می کنند لذا ارزشمندی فعالیت در جمعیت هلال احمر از جان و مال گذشتن برای کمک به نیازمندان است.

علی خدادادی اظهار داشت:جمعیت هلال احمر ماورای قید وبندها و وظیفه اداری فعالیت می کند و نگاه جامعه به هلال احمر نیز به گونه ای است که انتظار ویژه ای از این جمعیت دارند.

وی با اشاره بر ضرورت بازتاب بین المللی حرکت ایثارگرایانه و بشر دوستانه جوان فداکار خوزستانی در حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران گفت: جوانان نیاز به الگوهایی مانندعنایت آزغ دارند تا از این حرکت‌های ایثارگرایانه و بشردوستانه الگو بگیرند و امید است که رسانه ها این حرکت شجاعانه را به درستی منعکس کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش و شجاعت مثال زدنی عنایت آزغ در حادثه کلینیک سینا تهران بیان کرد: از همه اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر انتظار می رود با الگو گرفتن از این حرکت های ایثارگرانه در خدمت به مردم که در شرایطی سختی قرار گرفته اند تلاش کنند.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه دهم تیرماه رخ داد.

شهرداری تهران نیز به این جوان خوزستانی پیشنهاد پیوستن به آتش نشانی تهران را داد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار