اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
اولین دوره رقابت های والیبال ساحلی خوزستان در رده سنی نوجوانان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.
سیدمحسن عبدالهی موسوی، مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان با اشاره به برگزاری دور پایانی این رقابت ها، اظهارکرد: در دیدار فینال که امروز (۲۶ تیرماه) در اهواز برگزار شد، تیم های کریمی یک اهواز و فراز دو اهواز رو در روی هم قرار گرفتند که تیم کریمی یک، با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و مقام قهرمانی را به دست آورد. تیم فراز دو نیز نایب قهرمان شد. همچنین در بازی رده بندی، تیم فراز یک اهواز با حساب ۲ بر صفر بر تیم کریمی سه غلبه کرد و در رده سوم جای گرفت.

وی با اشاره به حضور ۱۲ تیم در این رقابت ها، گفت: این مسابقات برای اولین بار در خوزستان برگزار شد و قرار است که ۲ تیم متشکل از نفرات برتر چهار تیم راه یافته به مرحله پایانی این مسابقات به رقابت های قهرمانی کشور پیش رو اعزام شوند.

مسئول کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان بیان کرد: اگرچه این مسابقات را برای اولین بار در سطح استان برگزار کردیم ولی از سطح کیفی خوب و قابل قبولی برخوردار بود و اگر این نفرات را طی سال های گذشته به مسابقات کشوری اعزام کرده بودیم، مطمئنا تاکنون در این رشته مقام کسب کرده بودیم.

وی درباره علت فعال نبودن والیبال ساحلی در استان نیز گفت: زیرساخت این رشته آماده نبود، ضمن این که مربیان و بازیکنان استان هم به خاطر گرمای هوای خوزستان میل به فعالیت در این رشته نداشتند اما صد درصد از این به بعد برگزاری این رقابت ها تدوام خواهد داشت و شاید بتوانیم در طول سال دو تا سه مسابقه بار برای هر رده سنی برگزار کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار