اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
رئیس سازمان صمت خوزستان:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت: مجوز تولید یک میلیون تن فولاد برای اندیمشک صادر شد که زمینه ایجاد یک هزار فرصت اشتغال را ایجاد خواهد کرد.
 امیر حسین نظری شامگاه پنجشنبه در نشست بررسی سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اندیمشک در سالن جلسات سد کرخه اظهار کرد: برای اندیمشک در چهار سال گذشته مجوزهایی در حوزه پتروشیمی و فولاد صادر شد که زمینه مناسب برای توسعه صنعتی اندیمشک را فراهم خواهد آورد.

وی افزود: در زمینه فولاد مجوز تولید یک میلیون تن برای اندیمشک صادر شد که زمینه ایجاد یک هزار فرصت اشتغال را ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان تصریح کرد: امروز در دنیا حمل محموله‌های کانتینری که در بندر امام با مشکلاتی در این حوزه مواجه هستیم از موارد ضروری و مهم در بنادر محسوب می‌شود.

وی، بندر خشک اندیمشک را یک فرصت برای افزایش امکان صادرات و واردات محموله‌های کانتینری دانست و افزود: پس از ایجاد بندر خشک اندیمشک سهم استان خوزستان در حوزه ترخیص محموله‌های کانتینری افزایش چشم‌گیر خواهد داشت.

نظری، سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی کشاورزی را مناسب دانست و افزود: دو سردخانه ۲۰۰ تنی در حال اجرای عملیات عمرانی بوده و دو سردخانه ۱۰۰ و ۲۰۰ تنی نیز در اندیمشک در حال فعالیت هستند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار