اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: ماموران دریابانی روز شنبه یک فروند شناور تجاری حامل کالاهایی به ارزش ۲۸میلیارد ریال را در یکی از مناطق ساحلی خوزستان توقیف کردند.
سردار لطفعلی پاکباز افزود: ماموران دریابانی در جریان بازرسی از این شناور که به سمت بندر سجافی هندیجان در حرکت بود ۸۰ دستگاه لباسشویی ۷۰ دستگاه ظرفشویی  ، ۳۰ دستگاه تلویزیون، ۱۰۰ دستگاه کولر گازی و ۷۰ دستگاه جارو برقی که همگی قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف کردند.

وی بیان داشت:محموله این شناور دربندر دوبی و بدون اسناد گمرکی و ثبت سفارش کالا ، بارگیری شده بود.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان افزود: در این ارتباط ۶ متهم به قاچاق کالا بازداشت شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان مسوولیت رسیدگی به قاچاق کالا و ارز را برعهده دارد.

سردار پاکباز به سودجویان و قاچاقچیان کالا که همچنان اصرار دارند کالای قاچاق را با هدف سودجویی و ضربه به اقتصاد و اشتغال داخلی در مناطق و شهرهای ساحلی خوزستان ترخیص کنند هشدار داد و افزود:مرزبانی با پدیده شوم قاچاق در آبهای شمال غرب خلیج فارس و مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

در سال جاری دست کم ۲۰فروند شناور باری و تجاری حامل کالای قاچاق در آبهای شمالی خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان توقیف شدند و صدها میلیارد ریال کالای خانگی و مصرفی قاچاق از آنان کشف و ضبط شد.

۸۰درصد حجم کالاهای مکشوفه قاچاق در آبهای شمالی خلیج فارس و مناطق ساحلی خوزستان لوازم خانگی و آشپرخانه است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار