اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
فرمانده انتظامی خرمشهر: دستگیری سارقان
فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ همت علی ترکارانی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی، صبح امروز دو سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

ترکارانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دست لباس نظامی ناجا، لباس بسیج و لباس اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند، ست کمری پلیسی و اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به سه فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان نیروی پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف کردند، بیان کرد: مالباختگان در مواجهه حضوری با سارقان، آنان را به صراحت شناسایی کردند و سارقان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

ترکارانی با تقدیر از مشارکت اجتماعی در برقراری امنیت خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، عموم شهروندان هر گونه موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

به گزارش ایسنا، در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، عنوان شده است که سارقان مسلح با پوشش لباس نیروی نظامی به یک منزل مسکونی در کوی شهید رودباری خرمشهر حمله کرده و از این منزل که محل زندگی دو خانواده بدسرپرست و کودکان یتیم بوده، سرقت کرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار