اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
به روایت مدیرمسوول روزنامه
انتشار مطلبی در روزنامه صبح روز یکشنبه (۲۹ تیرماه) شرق، حضور حمید بقایی و برخی از همراهانش را در دفتر این روزنامه به دنبال داشت؛ اتفاقی که خبر و ویدیوهای آن حالا پرسر و صداتر از اصل خبر شده است.
در همین راستا مهدی رحمانیان ـ مدیر مسئول روزنامه شرق ـ  درباره انتشار مطلب «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد» و حضور حمید بقایی در دفتر این روزنامه و ماجراهایی که به دنبال داشته است، اظهار کرد: خبری را باشگاه خبرنگاران جوان کار کرده بود که اعتماد آنلاین نیز آن را منتشر کرده بود. روزنامه‌نگاران ما نیز بر اساس آن گزارشی را کار کردند که عمده مطلب به گفته‌های وکیل آقای بقایی اختصاص داشت که عملا روایت فرار را تکذیب کرده بود. در واقع مطلب ما، روایتی از تکذیب فرار آقای بقایی بود. 

او ادامه داد: این درحالی است که امروز آقای بقایی به همراه گروهی که آقای عبدالرضا داوری نیز با آنان بوده، به دفتر روزنامه آمدند که در جریان آن رفتارهای ناپسندی هم انجام داده اند. آقای بقایی حتی تلویزیون دفتر من را شکست؛ البته تا زمانی که به دفتر برسم، ماموران کلانتری آمده و آنها نیز رفته بودند. 

مدیر مسوول روزنامه شرق افزود: آقای بقایی می‌توانست این موضوع را از هزار راه دیگر همچون انتشار جوابیه یا شکایت به دادگاه رسانه پیگیری کند، اما آخرین راه را انتخاب کرد. به هر حال، ایشان هشت‌سال در قامت مسوول دولتی و معاون رییس جمهوری این کشور فعالیت کرده و این موضوع تاسف آور است.

رحمانیان افزود: مردم باید بدانند که توجهی به این پوپولیست بازی‌ها که از محمدرضا شجریان تعریف کنند و حرف از خواننده‌های خارج‌نشین بزنند، توجهی نشان ندهند.  
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار