اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز)علت توقف موقت فعالیت جایگاه‌های عرضه گاز سی.ان. جی را گرمای شدید و پیک مصرف برق در استان بیان کرد.
نعمت الله نجفی روز سه‌شنبه افزود: به جایگاه داران عرضه گاز سی. ان. جی توصیه شده در ساعات ۱۴ تا ۱۷ که همزمان با اوج گیری گرما و پیک مصرف برق در خوزستان است ، کمپرسورهای جایگاه را از مدار خارج کنند تا با مدیریت مصرف برق برای کاهش مصرف انرژی نیز همراهی داشته باشند.

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق خوزستان پیک اول مصرف برق در خوزستان ساعت ۱۳ تا ۱۷ و پیک دوم ۲۰ تا ۲۳ است.

وی گفت: جایگاه داران گاز سی.ان.جی در خوزستان باید پس از عبور از ساعت پیک اول مصرف برق و کاهش نسبی دمای هوا (۱۴ تا ۱۷) فعالیت دوباره خود را از بگیرند.

نجفی افزود:محدودیت فعالیت کاری تنها مختص جایگاه‌های گاز سی. ان. جی است و جایگاه‌های بنزین در طول شبانه روز باید فعال و در مدار عملیات باشند. 

اداره ها و بانک های ۲۲ شهرستان خوزستان از سوی مدیریت بحران استان در روزهای ۲۹ تا ۳۱ تیرماه به علت گرما و وقوع دمای بالاتر از ۴۹درجه سانتیگراد بالای صفر و افزایش مصرف برق تعطیل شدند.

فعالیت اداری و بانکهای شهرستان ایذه که جزو مناطق سردسیر و کوهستانی شرق خوزستان محسوب می شود نیز ساعت ۱۲ امروز سه شنبه به علت گرمای فزاینده متوقف شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار