اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تامین بیش از ۷۰ درصد نیاز ماسک استان خبر داد.
عبدالرحمان ناصریان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن تفریحی و تردد کمتر مردم در خیابان‌ها به دلیل گرمای هوا و کاهش نیاز ماسک مصرفی، در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد نیاز ماسک استان خوزستان تامین شده است.

وی با بیان اینکه توزیع ماسک‌های پزشکی اخیراً به وزارت صمت محول شده است، افزود: مجوز توزیع ماسک‌های سه‌لایه پزشکی استاندارد تولیدشده توسط واحدهای صنفی و صنعتی تحت نظارت این سازمان صادر شده و بر اساس مصوبه اخیر، وظیفه توزیع ماسک به وزارت صمت محول شده است.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: واحدهای تولیدی، ماسک‌های سه‌لایه پزشکی را با قیمت تمام‌شده ۱۲۰۰ تومان به همه داروخانه‌های استان خوزستان عرضه می‌کنند و داروخانه‌ها موظف هستند ماسک را با قیمت ۱۴۰۰ تومان به مردم بفروشند.

ناصریان افزود: در حال حاضر چهار واحد تولیدی ماسک پزشکی در استان خوزستان وجود دارد اما برخی واحدهای تولیدی دیگر نیز به دلیل اینکه در اوج مصرف ماسک هستیم، به صورت موقت به واحد تولید ماسک تبدیل شده‌اند.

وی گفت: با توجه به نیاز مردم به ماسک و شرایط شیوع کرونا، به منظور کنترل بازار و رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی، بازرسی‌ها نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ برابر شده است. این بازرسی‌ها به صورت مشترک توسط سازمان صمت، تعزیرات، سازمان غذا و دارو، اماکن و فرمانداری‌ها انجام می‌شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار