اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
استان های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم در وضعیت هشدار قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت ابتلا به بیماری کووید 19 در استان‌های کشور گفت: اگر استان یا شهرستانی در وضعیت هشدار یا قرمز قرار ندارد به این معنا نیست که عاری از ویروس است و تمام مناطق کشور در معرض خطر بیماری هستند.

سیما لاری ضمن تشریح وضعیت استان‌های کشور گفت: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی در خصوص استان مرکزی نیز گفت: از اواخر فروردین تا اوایل خرداد روند بیماری در این استان نزولی بود اما از نیمه خرداد ماه مجددا شاهد افزایش موارد ابتلا و بستری روزانه در اغلب شهرستان‌های این استان هستیم.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت هم اکنون یک شهرستان در استان مرکزی در وضعیت قرمز است و 5 شهرستان نیز در ضعیت هشدار قرار دارند. شیب موارد بستری در بعضی از شهرستان‌ های استان مانند اراک، زرندیه، خمین، ساوه و دلیجان نگران کننده است.

لاری افزود: در حال حاضر تمام نقاط کشور آلوده به ویروس هستند و اگر استان یا شهرستانی در وضعیت هشدار یا قرمز قرار ندارد به این معنا نیست که عاری از ویروس است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تمام مناطق کشور در معرض خطر بیماری هستند، از همه مردم درخواست کرد تا با پایبندی به رعایت اصول سه گانه بهداشتی شامل فاصله گذاری فیزیکی یک و نیم تا دو متر، شست و شوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک با کمک هم شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری درکشور باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار