اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: اعضای باند سارقان مسلح مامورنما در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ سهراب حسین نژاد ربیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به اهمیت موضوع گروه ویژه‌ای از اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان تشکیل و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی به شناسایی اعضای باند سه نفره سارقان توسط ماموران پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری یگان امداد و کلانتری ۲۱ شهرستان اهواز در ۲ عملیات متهمان را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ دست لباس انتظامی، ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی و ۲ تیغه قمه کشف شد.

سرهنگ حسین نژاد گفت: متهمان در بازجویی به عمل آمده تاکنون به سه فقره سرقت مسلحانه و یک فقره سرقت به عنف منزل اعتراف کردند.

وی بیان کرد: سارقان توسط مالباختگان شناسایی و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌ها و همدستان احتمالی ادامه دارد.

توقیف تریلی حامل سوخت قاچاق در اندیمشک 

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در راستای مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق،ماموران انتظامی اندیمشک با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه تریلی کشنده تانکر حامل سوخت قاچاق شدند.

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی ازخودروی توقیفی، مقدار ۳۱ هزار لیتر گازوییل قاچاق فاقد هرگونه مدارک قانونی وگمرکی را کشف کردند.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله سوخت قاچاق را بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار