اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
امام جمعه دزفول خواستار تلاش بیشتر مسوولان برای رفع مشکلات کشور شد و گفت: بصیرت مردم در مواجهه با فتنه‌ها ستودنی است ولی نجابت مردم نباید باعث کم‌کاری مسوولان شود.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی روز یکشنبه در دیدار فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول در دفتر نهاد امامت جمعه این شهرستان افزود: مردم در تمام اتفاقات نظیر فتنه ۸۸ و نا آرامی‌های پس از گران شدن بنزین، پشتیبان نظام بوده‌اند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به ایران گفت: دشمن از هیچ تلاشی برای دور کردن مردم از نظام دریغ نمی‌کند ولی هرگز در این کار موفق نبوده است.

امام جمعه دزفول افزود: مردم باید در انتخابات به افراد دارای اهلیت رای دهند و مراقب باشند انقلاب اسلامی به دست نااهلان نیفتد.

وی با بیان اینکه فساد و اختلاس مانع پیشرفت می‌شود، گفت: پیشگیری از وقوع فساد هزینه کمتری نسبت به برخورد با آن دارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای کارگران هفت تپه و هپکو اراک بیان کرد: اگر اصل ۴۴ قانون اساسی در واگذاری این شرکت‌ها رعایت می‌شد اکنون کارگران آنها دچار مشکل نبودند.

وی ادامه داد: شرکت هفت تپه به قیمت ناچیز به فردی ناتوان واگذار شد که نه تنها حقوق کارگران را به موقع نداد بلکه تسهیلاتی هم برای هفت تپه از دولت گرفت و جاهای دیگر سرمایه گذاری کرد.  

خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن هستند

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: خبرنگاران منادیان جامعه هستند و در جنگ رسانه‌ای در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند.

وی با توصیه مطالعه کتاب جنگ روایت‌ها به خبرنگاران افزود: هر روایتی که بتواند خود را به کرسی بنشاند در جنگ رسانه‌ای پیروز شده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دشمن برای تغییر حقیقت از غول‌های رسانه‌ای استفاده می‌کند، گفت: باطل هرچه قوی باشد نمی‌تواند درمقابل حق کاری از پیش ببرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: این شهید والامقام بعد از شهادت خود در دنیا تحول ایجاد و جبهه حق را نمایان کرد.

امام جمعه دزفول با تبریک عید غدیر خم اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و مشکلات معشیتی، استقبال خوبی از جشن غدیر در شهرستان دزفول صورت گرفت که این موضوع نشان از محبت مردم این شهرستان به اهل بیت(ع) است.

وی ولایت فقیه را نعمت و سرمایه ارزشمندی دانست که باید قدردان آن بود و افزود: بسیاری از مشکلات درصورت محبت به اهل بیت(ع) برطرف می‌شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: هنوز تعداد پرس غذای توزیع شده در ایام عید غدیر در شهرستان دزفول جمع بندی نشده ولی طبق برآوردها بیش از ۱۲۰ هزار پرس غذا توزیع شده است.

پایگاه چهارم شکاری دزفول ۷۵ هزار بسته بهداشتی بین مردم توزیع کرده است

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز در این دیدار با اشاره به حضور نیروهای این پایگاه در برنامه‌های مختلف شهرستان از جمله مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان گفت: پرسنل پایگاه چهارم شکاری پنج جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و به زوج‌های جوان نیازمند اهدا کردند.

امیر بهمن بهمرد افزود: پایگاه چهارم شکاری از زمان شیوع کرونا تاکنون ۷۵ هزار بسته بهداشتی بین مردم و نیازمندان شهرستان دزفول توزیع کرده است.

وی ادامه داد: این پایگاه همچنین به مناسبت عید غدیر یکهزار و ۳۰۰ پرس غذا تهیه و بین مردم توزیع کرد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با بیان اینکه دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام است، افزود: دشمن نمی‌تواند ضربه‌ای به نظام و کشور وارد کند ولی باید مراقب نفوذی‌های آنها باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران برای پیشرفت و تعالی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

تجلیل از خبرنگاران از سوی امام جمعه و فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول پایان بخش این دیدار بود.

در این دیدار چند نفر از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز حضور داشتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار