اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
سرپرست علوم پزشکی اهواز هشدار داد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه وضعیت کرونا در خوزستان شکننده است، گفت: اعلام وضعیت سفید یا زرد در استان خوزستان، نشانه پایان بحران کرونا نیست.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۲۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در روزهای گذشته ادامه داشته است ولی اعلام وضعیت سفید یا زرد در استان خوزستان، نشانه پایان بحران کرونا نیست.

وی افزود: این وضعیت بسیار شکننده است و نگران این موضوع هستیم که اعلام خارج شدن استان خوزستان از وضعیت قرمز و هشدار؛ باعث کمتر شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی شود و دوباره درگیر پیک سنگین‌تر کرونا شویم.

ابول‌نژادیان بیان کرد: ۲۶ استان کشور از جمله تمامی استان‌های همجوار با خوزستان، در وضعیت قرمز و هشدار هستند و از مردم درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها، جداً خودداری کنند و بیماری را برای خود و خانواده به ارمغان نیاورند.

وی گفت: اگر بخواهیم در وضعیت سفید بمانیم، راهی به جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات، رعایت فاصله فیزیکی و شستن دست‌ها نداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: بر اساس اعلام آخرین وضعیت بیماری در استان خوزستان، شهرهای بهبهان و آغاجاری در وضعیت قرمز هستند و از مردم این شهرها می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت و جدیت بیشتری رعایت کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار