اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
نهمین پروژه تولیدی صنعتی از سری پروژه‌های جهش تولید در سرزمین فتح منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید.

سید علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند در آیین افتتاح خط تولید ماسک در شهرک صنعتی آبادان اظهار کرد: هر هفته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از یک پروژه‌ی صنعتی و تولیدی تحت عنوان «جهش تولید در سرزمین فتح» به منظور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، در منطقه آزاد اروند در حال انجام است. 

وی افزود: امروز نهمین واحد تولیدی صنعتی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد، با افتتاح این پروژه تولید ماسک سه لایه پزشکی در شهرک صنعتی آبادان پکیج بهداشتی تولید مورد نیاز منطقه، کشور و کشورهای همسایه تامین خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار منطقه آزاد اروند گفت: در این واحد تولیدی علاوه بر تولید مواد ضدعفونی دست، سطوح و مواد شوینده، روزانه 90 هزارعدد ماسک و سالانه 28 میلیون عدد ماسک تولید می‌شود.

وی میزان اشتغال‌زایی این واحد‌ تولیدی را ۱۳۰نفر اعلام کرد و تصریح کرد: این واحد برای بیش از ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

موسوی به واحد تولیدی طرح توسعه  پارس اروند اشاره کرد و گفت: طرح توسعه تولیدی لامپ اروند یکی از واحدهای صنعتی بسیار مهم است و شروع کار توسعه آن بین 200 تا 250 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار منطقه آزاد اروند در بخشی دیگری از سخنان خود به  افتتاح چهار طرح تولیدی در هفته دولت اشاره کرد و اذعان کرد: چهار طرح تولیدی و دو واحد خدماتی و تجاری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان 6 هزار و 500 میلیارد ریال با اشتغال 320 شغل مستقیم در هفته دولت با حضور مرتضی بانک، مشاور رئیس جمهوری و سایر مسؤولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می رسد.

امروز در حاشیه افتتاحیه واحد تولید ماسک سه لایه از خط تولید جدید شرکت نوشابه زمزم، واحد صنعتی لوتوس تولیدکننده انواع سرویس چوب شامل روشویی و کابینت حمام و شرکت پارس اروند تولید لامپ کم مصرف پارس اروند با حضور مسؤولان منطقه آزاد اروند بازدید شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار