اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
دفتر بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور با هدف پرداخت وام‌ خوداشتغالی و احداث مسکن به محرومان شنبه با حضور استاندار خوزستان در خرمشهر افتتاح شد.
غلامرضا شریعتی شنبه در آیین افتتاح این دفتر که در روستای جدیده خرمشهر برگزار شد گفت: این بنیاد در یکی از روستاهای دشت آزادگان اقدامات خوبی در راستای توسعه، آبادانی و کارآفرینی در ۲ سال اخیر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال انجام داد.

وی افزود:بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور با پرداخت وام قرض‌الحسنه  و کم‌بهره برای خوداشتغالی گامی در راستای محرومیت‌زدایی در این منطقه برداشته است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: این بنیاد با روشی که از قبل برنامه‌ریزی شده در جهت ایجاد اشتغال پایدار و توسعه در روستای جدیده خرمشهر بعنوان روستای دوم در استان خوزستان اقدامات خوبی را پیش‌بینی کرده است.

شریعتی بیان کرد: این بنیاد بنا به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی و با هدف محرومیت‌زدایی گام برخواهد داشت که در همین راستا امروز کلنگ ساخت ۱۴ واحد مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به زمین زده شد و کار بازسازی ومرمت ۱۶ واحد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از سوی این بنیاد خیریه اجرایی می‌شود.

شریعتی تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات این بنیاد شاهد رفع محرومیت و اشتغالزایی در این منطقه از خرمشهر باشیم.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار